neděle 2. prosince 2007

Jak jsem tvořil blog

Tak jsem dnes překonal lenost a pustil jsem se do tvorby blogu OSP, i když doufám, že se toho brzo rád chytne nějaký prasoprogramátor (ne že bych to neuměl zprasit). Jako první hrdý a obtížný úkol jsem si vytičil checknou web pro nějakou fotku prasete do záhlaví....a dostal jsem se někam, kde jsem neměk býýýýt! Ne že bych tam ještě nebyl. Ne že bych to nějak odsuzoval. Web je médium pro všechno, i pro kýč. Prostě jsem se při hledání fotek prasat dostal do oblasti růžovoučkých blogů malých holčiček (třeba tu!). Musíte se tomu bránit. Musíte se tomu smát (extrémní mě pobavila třeba hláška "nic tu není ale jinak moc hezkkej blog :)", či používání ankety jako počítadla "Klikni pokud jsi navštívil můj blogís"). Jakmile vám to přestane připadat extrémně směšné, stane se z vás Emo.

Žádné komentáře: